Dag 12 – Naar Miami Beach

Een kort verslag vandaag. Vanmorgen om 4.30 uur opgestaan, we moesten om 5 uur op het vliegveld van Knoxville zijn, wat op 3 min loopafstand van het hotel lag. Het is een heel klein vliegveld en er vertrokken 6 vluchten van American voor 7 uur. Dit resulteerde in één grote chaos. E r stonden slechts 6 apparaten om zelf in te checken voor 6 vliegtuigen. De zelf check-in werkte voor de helft van de mensen niet. Zo ook voor ons. we moesten daarom in rij om bij een dame in te checken, bij éen dame en we hebbende nog steeds over 6 vertrekkende vliegtuigen…… Eenmaal ingecheckt moest iedereen van deze 6 vliegtuigen tussen de balies en de zelf check-in zijn koffer neerzetten, waarna ze door éen dame op de bagageband getild werden. De dame ging ze dan ook nog van te voren sorteren op bestemming… kortom chaos! Ik had er totaal geen vertrouwen in dat de koffers aan zouden komen.

We landen om 9 uur, halen de bagage op. Alles is keurig aangekomen. Halen een auto bij de Car Rental (een heel gekke in mijn ogen.. maar Harm wil hier graag eens in rijden. (foto volgt nog) En om 11 uur precies lopen we het Loews in om in te checken. Er is nog geen kamer vrij, maar zodra hij klaar is krijgen we een sms-je wordt ons verteld. Tot die tijd gaan we naar het zwembad. We doen verder vandaag rustig aan. We zwemmen wat , lopen een stukje over het strand en ’s avonds gaan we naar Lincoln Road Mall om een hapje te eten.

8 gedachten over “Dag 12 – Naar Miami Beach

1. Heel veel plezier in Miami!!! En blijkbaar had die ene dame het toch wel goed voor elkaar maar ik begrijp heel goed je ongerustheid. Zou ook niet col van vertrouwen van mijn koffer weglopen.

2. Wat een toestand op het vliegveld. Gelukkig is toch alles goed gekomen. Ben wel heel benieuwd naar de auto. Wat heb jij toch altijd een leuke jurkjes!

3. Heerlijk om weer in Florida te zijn, gelukkig zijn de koffers meegekomen, maar kan me je wantrouwen voorstellen. Zeker mooie en leuke jurkjes en ze staje allemaal even mooi!
    Ben ook benieuwd naar de “‘ gekke” auto.mooie dag morgen!

4. Wat een toestand bij de incheck maar uiteindelijk bleek die dame de zaak toch goed onder controle te hebben. Bij het zien van de foto’s van Miami krijgen wij de spontaan de kriebels en wordt er inmiddels al voorzichtig gekeken naar een trip inh et aankomende voorjaar 😉 En wat de ‘gekke’ auto betreft : het is vast een Ford Flex 😉

5. Even stressen, maar dan ben je ineens weer in Florida, heerlijk! En wat een zalige plaatjes van die strandhuisjes. Sowieso weer prachtige foto’s. Dat hotel ziet er ook super uit zeg.